מרפאת השיניים והאסתטיקה של ד"ר אבירם​

קצת על המרפאה

מרפאתי הפרטית נמצאת ברח' צייטלין 1, בצפון תל אביב. כל מי שנכנס למרפאתי ישר מרגיש את הביתיות והאווירה הנעימה אשר קייימת במרפאה, אנחנו לא עוד מרפאה קרה ומנוכרת אנחנו כמו שהמטופילם אוהבים להגיד "משפחה שניה" תמיד נדאג ללקוחות שלנו כמו בני בית, תמיד נדאג שיצאו עם חיוך רחב, והרגשה טובה ונעימה.
מטופלים רבים שלנו נהנים ממעקב צמוד ודואג לאורך שנים רבות. אנו דואגים ליידע את הלקוחות שלנו לקראת טיפולים תקופתיים שהם צריכים לבצע, תזכורת לפני טיפול, או שליחת ברכת חג שמח, יום הולדת או בתעניינות לשלומו, כי ככה זה במשפחה.
צוות המרפאה מכיר את כלל המטופלים שלנו ברמה גבוהה ביותר תוך תשומת לב לפרטים הקטנים והחושבים ביותר. אנו מאמינים כי שירות טוב והכרת הלקוחות שלנו לפרטים הינו המפתח להצלחתנו הגדולה באזור המרכז ובתל אביב בפרט. לא סתם לקוחות חוזרים אלינו לטיפולים נוספים, אנו מאמינים כי שירות אמין טוב ואיכותי מביא לתוצאות מהירות איכותיות ללא פשרות.
אנו מעניקים את הטיפול המקצועי ביותר לטובת תקינות בריאות הפה והאסתטיקה תוך מתן תשומת לב אליך ומתן מענה מלא לכל שאלותיך. אני מזמין אותך לבקר במרפאתי הביתית ולקבל את היחס האישי ואת הטיפול המקצועי והמרגיע ביותר. להתפנק עם כוס אספרסו טוב ולשבת על כסא מסאג'.. 🙂

ד”ר צבי אבירם

בעלים ומנהל מרפאה

כתבות שלי

במרפאתנו תמצאו צוות מקצועי וקשוב לצרכים שלכם.

בשונה ממרפאות רבות, היחס הינו אישי אכפתי ומשפחתי. ד"ר אבירם בעצמו מקבל את המתרפאים של המרפאה לבדיקה ומחליט מול כל מטופל כיצד הטיפול והתהליך יהיה בשקיפות מלאה והתאמה לכל מקרה ומקרה. בנוסף, ד"ר אבירם מבצע אישית את הפעולות הכירורגיות ואת הטיפולים המסובכים ביותר.


אנו נותנים עדיפות למטופלים החווים כאבים עזים ועושים ככל שניתן בכדי לספק עזרה ראשונה מיידית  באותו היום.

צוות המרפאה

צביקה כהן
טכנאי שיניים
ד"ר טאצ׳י אוטסוקה
רופאת שיניים
קוראל בר נחום
שיננית

רוצה להתייעץ עם ד''ר אבירם ולקבל חוות דעת ? פנה אלינו ונשמח לעמוד לרשותך!

לשיחת ייעוץ חינם