יישור שיניים ( אותודנטיה)

כיצד מתבצע יישור שיניים

יישור שיניים הינה מומחיות ברפואת שיניים המתמקדת באבחון, מניעה וטיפול באי-סדירות בשיניים ובפנים. זה כולל שימוש בפלטה שקופות, ומכשירים אחרים ליישור שיניים,המטרה העיקרית הינה שיפור הנשיכה והמראה של הלסת והפנים. טיפול אורתודונטי יכול לשפר את בריאות ותפקוד נשיכה כמו כן גם להגביר את ההערכה העצמית והביטחון העצמי. אורתודנטים עוברים הכשרה נוספת מעבר ללימודי רפואת שיניים כדי לספק טיפול מיוחד זה למטופליהם.

רוצה להתייעץ עם ד''ר אבירם ולקבל חוות דעת ? פנה אלינו ונשמח לעמוד לרשותך!

פלטות שקופות ליישור שיניים

פלטות שקופות הן סוג של טיפול יישור שיניים שיכול ליישר שיניים ביעילות. הן פועלות בדומה לפלטות מתכת מסורתיות, אך משתמשים בחומרים שקופים או בצבע שן המשתלבים עם השיניים. הפלטה מורכבת ממגשי פלסטיק שקופים המותאמים אישית לשיניים ונלבשים מעליהן. הן מפעילות לחץ עדין על השיניים לאורך זמן כדי להעביר אותן למצב הרצוי. פלטות שקופות מהוות חלופה יעילה לפלטות מתכת והן דיסקרטיות יותר, מה שהופך אותן לבחירה פופולרית עבור אנשים בכל הגילאים המעוניינים ליישר את השיניים.

מה ההבדל בין פלטות שקופות לבין יישור שיניים בשיטה הישנה

פלטות שקופות ליישור שיניים נבדלות מהפלטה המסורתית ממתכת מבחינת המראה והנוחות. פלטות שקופות משתמשות בחומרים שקופים או בצבע שן שפחות בולטים, מה שהופך אותן לאופציה פופולרית עבור אנשים שרוצים ליישר את השיניים באופן דיסקרטי. בניגוד לפלטות מתכת, המשתמשות בסוגריים וחוטים, הפלטה השקופה משתמשת במגשי פלסטיק שקופים בהתאמה אישית הנלבשים על השיניים. בנוסף, פלטות שקופות לרוב דורשות פחות התאמות והן בדרך כלל נוחות יותר מאשר פלטות מתכת מסורתיות. עם זאת, העלות ומשך הטיפול עשויים להיות דומים בין שתי האפשרויות.

רוצה להתייעץ עם ד''ר אבירם ולקבל חוות דעת ? פנה אלינו ונשמח לעמוד לרשותך!

לשיחת ייעוץ חינם