הלבנת שיניים

הלבנת שיניים תוך 90 דקות

מהיום ניתן לבצע הלבנת שיניים ב-90 דקות ולהשיג חיוך יפה, נקי ולבן , שיגרום לך להרגיש ביטחון בחיוך ויפה ביום יום!
חיוך הינו המפתח המושלם לרושם ראשוני אידיאלי.
רפואת השיניים המודרנית מציעה טכניקות וחידושים קלים ונוחים בתחום הלבנת שיניים המאפשרים לך להנות מטיפול בטוח , יעיל וללא כאבים.
ישנה אופציה להלבנת שיניים ביתית בקצב שלך שיטה זו מתבצעת בבית על ידי המתרפא, בקצב ובזמן הנוח לך.
רוצה שיניים לבנות?! תפנה לך שעה ותבוא/י אלינו לטיפול אפקטיבי, בטוח ללא כאבים ולתוצאות מרהיבות בזמן קצר.

טיפול הסרת אבנית מקצועי יינתן במתנה! ( לכל הסוגר טיפול הלבנת שיניים)

מהי הלבנת שיניים?

הלבנת שיניים היא הליך דנטלי קוסמטי המשמש להבהרת צבע השיניים. זה מבוצע לעתים קרובות כדי להסיר כתמים, שינוי צבע והצהבה של השיניים הנגרמים על ידי גורמים כמו הזדקנות, עישון וצריכת מזונות ומשקאות מסוימים. קיימות שיטות שונות להלבנת שיניים, לרבות טיפולים במשרד המבוצעים על ידי רופא שיניים, ערכות לקחת הביתה ומוצרים ללא מרשם. השיטה הנפוצה ביותר היא שימוש במי חמצן או קרבמיד חמצן כחומר הפעיל, המפרק ומסיר את הכתמים על השיניים. היעילות ומשך התוצאות יכולים להשתנות, וחשוב להקפיד על הוראות רופא השיניים או היצרן ולשמור על היגיינת הפה לתוצאות מיטביות.

כיצד מתבצעת הלבנת שיניים ומה החשיבות שלה?

הלבנת שיניים יכולה להתבצע בדרכים שונות, כולל:
טיפולים במשרד: רופא שיניים מורח תמיסת הלבנה חזקה ישירות על השיניים ומשתמש באור מיוחד להפעלת האקונומיקה. שיטה זו נעשית בדרך כלל בפגישה אחת ומספקת תוצאות מהירות ומורגשות.
ערכות לקחת הביתה: רופא שיניים לוקח רשמים מהשיניים שלך ויוצר מגשים מותאמים אישית שתוכל להשתמש בהם בבית עם פתרון הלבנה חלש יותר. שיטה זו עשויה להימשך מספר ימים או שבועות כדי לראות תוצאות, אך בדרך כלל היא משתלמת יותר מטיפולים במשרד.
מוצרים ללא מרשם: שיטה זו כוללת שימוש ברצועות הלבנה, ג'לים או משחת שיניים שניתן לרכוש ללא מרשם. במוצרים אלו יש ריכוז חלש יותר של החומר הפעיל והתוצאות עשויות להיות פחות מורגשות, אך הם אופציה נוחה ומשתלמת.

תופעות לוואי של הלבנת שיניים

הלבנת שיניים היא הפעולה של הסרת השבבים מסביב לשיניים בצורה מבוקרת על ידי רופא שיניים מוסמך. הסיכון העיקרי בביצוע הלבנת שיניים הוא כאב וכאב לאחר הפעולה, וכן האפשרות של פציעות בנשימה או בריאות הפה. אך מצב זה נדיר מאוד שישנם  יש גם האפשרות לחלוף כמה מסגרות של השיניים ולבוא לצורך שיפוץ מאוחר יותר. חשוב לדווק עם רופא שיניים מוסמך להבין את הסיכונים והמועדונים הפרטיים לפעולה זו לפני שתבוצע.

ללא קשר לשיטה הנבחרת, הלבנת שיניים היא בדרך כלל דרך בטוחה ויעילה לשיפור מראה השיניים. עם זאת, חשוב לעקוב אחר ההוראות בקפידה ולהתייעץ עם רופא שיניים לפני תחילת כל טיפול הלבנה על מנת לוודא שהוא בטוח ומתאים לצרכיך האישיים.

רוצה להתייעץ עם ד''ר אבירם ולקבל חוות דעת ? פנה אלינו ונשמח לעמוד לרשותך!

לשיחת ייעוץ חינם